Winnerbäck <3



gårdagen var helt UNDERBAR :D <3

dagen började med match och det var mindre underbart. fick sitta på bänken nästa hela matchen och sen när jag väl fick spela sista kvarten så springer en motståndare in i mig och hennes knä får jag rätt på låret. det gjorde jävligt ont och nu är det jättesvullet och jag har ett stort jätteömmt blåmärke på låret som är stort som fan xD mindre kul. kan knappt gå :P
efter matchen skyndade jag hem för att hinna med bussen, och att stressa samtidigt som man är jätteirriterad på allt och humöret är i botten funkar inte så bra.
jag gjorde mig iaf iordning snabbt som tusan och slängde i mig nått att äta och drog sen till stan.
mötte Rocken och Juula på resecentrum och vi drog till stångebro och Lasse :D

Sofia Karlsson, Emil Jensen och Miss Li var förband och som väntat var  Miss Li så grymt grymt bra :D lalalaa . jag måste verkligen börja lyssna på fler av hennes låtar :) 

kl 21 började lasse spela och jag blev taggad till tusen :D jag skrek/sjöng tills jag verkligen inte kunde andas längre xD jag fick ta små andningspauser för att jag skulle orka. haha . men vad gör man inte för lasse? :D 
konserten var underbar, Underbar och UNDERBAR :D fy fan vad bra alltså. jag var helt kär i allt och alla och lyckan var total. bäst kvällen på hela sommaren. utan tvekan!
dock blev det ingen "min älskling har ett hjärta av snö" och det var ju synd. men jag överlever och kvällen var bäst ändå :)

tack Rocken & Juula för en jävligt bästig kväll :) <3


puss i ljumsken <3


Kommentarer
Postat av: Rocken.

tack själv min pluttunge för en fantastisk kväll =D KUL ! <3

2008-08-24 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0