sista dagen

redan onsdag! och jag har inte bloggat på ett par dagar nu. så vad har hänt?
den frågan tar det inte lång tid att besvara på :P jag har jobbat och varit på en fotbollsträning xD haha .

imorgon är sista dagen på jobbet! för jag ska vara ledig på fredag :) familjen ska nämligen till ullared.
att jobba har gått så sjuuukt snabbt! jag har varit där i en månad nu. jisses.
det har varit jättekul och jag har faktiskt lärt mig massa saker :) plus att man har tjänat pengar. och det är ju inte fy skam. kommer saknar de små söta tanterna och gubbarna ;)
men det ska bli väldigt skönt med en veckas lov nu! :) och att få en sovmorgon innan skolan börjar igen ska bli underbart.. innan SKOLAN.. det är redan dax.
blandade känslor inför det. att träffa klassen ska bli kul . men att plugga och stressa ihjäl sig saknar jag verkligen INTE!!
men vad har man för val? det är bara att skärpa till sig och göra sitt bästa :) tihii ..
nu ska jag glo på film (som vanligt xD) jag ser i snitt typ 4 filmer i veckan xD neerd


puss i ljumsken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0