Ullared

gårdagen var underbar! :)
familjen gjorde en liten dagsutflykt till Ullared. vi gick upp vid halv 4 på morgonen och satte oss sen i bilen i det mörka regniga Ljungsbro. hur mys som hellst. dock kunde jag verkligen inte sova på hela ditvägen vilket jag hade planerat. dumma mig!
vi kom fram till Ullared vid ca 7 på morgonen som vi planerat och då stog det att Ullared inte öppnades förrens kl 8! så där stog vi på parkeringen en timme för tidigt! ;) men man får ju tänka positivt: vi fick en parkeringsplats preciiiis längst fram och vi fick en kundvagn och kom in på ullared bland dom första och slapp köa :P 
eftersom det var första gången jag var där så var det ju lite extra kul. och vi gick runt i alla affärer och kollade och vi åt även lite mat på en thairesturang :) mys!!
dagen gick väldigt snabb och i slutet av dagen hade jag spenderat 1000 kr på en massa olika saker som jag behövde och även på saker jag inte behövde. men det känns bra :) vid 16.00 satte vi oss i bilen igen och åkte hem. då somnade jag som en stock. vilket jag hade planerat att jag INTE skulle göra! xD menmen... det var skönt att sova en stund och resan går ju så mkt fortare på det sättet. ;) 
en mkt värd dag för mig att få komma bort från Ljungsbro med familjen på en minisemester. jag saknar det. NÄSTA ÅR. jag längtar redan.. 

puss i ljumsken <3 

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: hehe jag vet faktist inte varför det är så. kanske för att vi har mest tjejkompisar? och att man blir som man umgås!?

2008-08-10 @ 23:27:58
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: straighta killar är "rädda" för oss, haha, om du förstår.

2008-08-11 @ 10:45:19
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Rocken.

oouwh. låter som en prima dag det där du. :) du får säga sen exakt vad du köpte, puss på ögat. <3

2008-08-11 @ 11:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0