snart skoldags.

hur underbart som hellst med lov! :)
man kan göra vad man vill när man vill och bara göra ingenting. jag älskar det ibland.
men det ska ändå på nått vis bli hur skönt som hellst att börja skolan och få lite rutin på livet igen.
inte nog med det så får jag ju träffa min älskade klass OP1SB, snart OP2SB <3 det blir lite nya ansikten och vissa ansikten försvinner. visst kommer det kännas konstigt men jag tror att 2 veckor in i terminen känns allt som vanligt igen :)
jag såg vårat nya schema idag! herre min gud helvetes jävla... jag-vet-inte-vad!! vad vi går sena dagar! jag kommer seriöst inte att palla. jag hade det tufft i ettan och nu lär det bli dubbelt så mkt plugg och mkt mindre fritid! HJÄLP!
men som Mikaela skrev:¨
 "Som tur är har vi varandra! Det ska bli ett roligt år, med många skratt! Å så får vi helt enkelt räkna ner dagarna till dom olika loven, det är ju faktiskt en hel del. Detta grejjar vi! ;) <3 "
det gjorde mig mer peppad och jag ser verkligen fram emot 2 underbara år till med min ÄLSKADE klass :)

wish me good luck in 2:an?
jag kommer verkligen verkligen att behöva det xD


puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Rocken.

good luck. <3

2008-08-15 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0