onsdag

vi är inne på andra skolveckan och än så länge har man inte behövt anstränga sig så värst mkt! och det känns superskönt. jag vill skjuta upp det så länge som det bara går. annars kommer jag bli skoltrött jättesnabbt och inte klara av att vara fokuserad hela året ut.

dagen har som vanligt bestått av skola. jag hade bara 2 lektioner. engelska och idrott så min hjärna slapp jobba :L
vi har fått ny idrottslärare. Per heter han och verkar jätteduktig :) vi fick skriva lappar och sånt på saker som vi ska göra och det är uppskattat. då slipper man göra vissa saker som man verkligen verkligen inte vill göra. visst finns det vissa obligatoriska saker som måste va med men det blir ju inte lika mkt tråkigt ;) så jag hoppas på det bästa.

som jag sa förut så slutade vi tidigt idag så jag tog 1-bussen hem. och jag har kommit på en sak! :O 
JAG ÄLSKAR ATT ÅKA BUSS IBLAND :) visst är det jobbigt när det är übervarmt, man mår illa eller är sjukt stressad. 
men de dagarna när man sitter ensam på en lagom varm buss med inte så mkt folk på med ipoden i öronen så är det UNDERBART :) jag vill inte gå av vid min hållplats, jag vill bara sitta där och åka flera timmar och bara se landskapen svischa förbi, tänka på allt och inget och man är helt avslappnad. :) 
haha , det här låter ju som värsta poesin xD ijag skriver inte så att det ska låta så med flit men jag vet inte annars hur man ska skriva :P
och det låter som om buss är det bästa jag vet xD det finns ju förstårs massa andra saker som är bättre.massa massa saker. men det är verkligen en superskön avslappning efter en dag i skolan! .  

vill bara flika in att jag har städat mitt rum idag med. dutti Hojj :D

puss i ljumsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0