home again

äntligen är familjen hemma! :) det känns superskönt med lite ljud i huset igen. det har varit så tyst när de var borta. usch ja .

den här veckan har gått sjukt fort. jag jobbade ju som vanligt mån-fre och det gick snabbare än jag-vet-inte-vad och nu har jag bara en veckas jobb kvar! :O har jobbat i snart en månad. det låter vääldigt länge men i själva verket känns det som om det var 3 dar sen jag började ungefär xD
men det ska bli så skönt att få sommarlov igen, nog för att man får pengar på jobbet men man gör verkligen samma saker VARJE DAG. det går liksom på rutin.
 göra frukost åt pensionärerna - servera frukost - diska - fia med knuff - lunchrast - penionärerna äter och jag matar -  promenad - promenad - sitta och prata - gå hem.
det är ungefär min dag på jobbet. samma sak med samma personer på samma klockslag varje dag . det börjar bli lite långtråkigt faktiskt :P haha . menmen.. som sagt... en vecka kvar! och ska jag nog klara av att göra samma sak i en vecka till xD 

ikväll får vi gäster . ett par kompisar till mamma och pappa kommer . och de har med sig sina 4 barn. jag antar att det kommer och bli väldigt spänt i början :P vi umgicks jättemkt med den här familjen när vi var lite mindre och vi hade jättekul . men av nån anledning slutade vi umgås och nu ska vi efter typ 5(?) år träffas på middag/grillning. nu är det ju inte så att vi inte set röken av varandra på 5 år (om ni fattade det så). utan de bor ju liksom i ljungsbro så vi har ju träffat dom nån gång i affären och sånt. men vi har inte umgåtts UMGÅTTS på typ 5 år . så det blir vel... spännande och se hur det blir ikväll . men jag hoppas på det bästa .

nej, nu måste jag städa i mitt rum oså . men jag skriver kanske mer ikväll eller imorgon  :)

puss i ljumsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0