fredag, lördag

igårkväll var det fotbollsmatch borta mot eneby.
vi var peppade och hoppades på andra vinsten eftersom det gått så bra de 2 tidigare matcherna. men så blev inte fallet. jag vet inte rikitgt vad som hände men spelet funkade inte. vart än bollen kom så var det en eneby-spelare där och dom hade verkligen studsen med sig. jag tror att vi hade ca 4 anfall på hela matchen xD så jag hade ganska mycket att göra i försvarsspelet :P 
aja , det blev iaf förlust med 3-0. 
men jag är faktiskt jättenöjd med min insats. känndes som om jag fick krafter från nånstans och jag orkade FAKTISKT spela en hel match utan att sitta på bänken :P och då med världens största skavsår :O jag kunde ju knappt gå i slutet xD
jag är nöjd! :) visst gjorde man tabbar men det gör man ju alltid och jag tyckte faktiskt att jag kämpade. 
fast jag var heeeelt DÖD när jag kom hem! xD hahaha  

idag var det typ tänkt att man skulle till nykvarn. men det har jag dissat :P istället ska jag träffa rocken och vi ska va hemma här och se på film och bara ta det lungt :D äta godis xD det blir kul :) 

uppdaterar nog imorron igen :)


puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Rocken.

noooooo, synd med förlust pluttan. MENlåter som om ni kämpade KANON bra!

det blir kul, att vara hemma hos dig för att ta det lugnt och se på film, wohoooooo. DU ÄR BÄST. <3

2008-08-16 @ 17:18:58
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Sussie

du var en av dom FÅ som kämpade hela matchen. Typt 75 % av laget var svintrista och gav upp och gick och deppade genom matchen (inkl mig själv) Kul att se att det finns viljor i laget! :)

2008-08-19 @ 00:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0