torsdag!

jag fick för mig att skriva lite blogg ! nu blir ni glada va? xD
jag sa ju i tidgare inlägg att jag skulle skriva lite oftare! och det tycker jag att jag lyckats med! :D eller?

iaf . veckan har varit bra. skola som vanligt med inga speciella händelser.
idag har det varit en tröttsam dag! först en jobbig idrottslektion som tod död på mig xD sedan en massa andra lektioner på det :P
direkt efter skolan var det gymnastikavslutning. det gick bra och det är skönt att det är över! men samtidigt lite sorgligt! alla ungarna är ju innerst inne jättesöta :D (a) men dom kan vara jobbiga! trust me! aja . kvällen blev lyckad iaf :D
jag skulle behövt göra naturkunskap med det har jag inte orkat! jag måste verkligen ta tag i det där imorron! JAG MÅSTE! jag får inte skjuta mer på det nu!

nu ska jag duscha ;)

puss i ljumsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0