Tisdag

dagen har varit helt ok!
dagen började med engelska. och senare på infotiden var det en föreläsning i aulan. mkt intressant. ´det var en tjej där som hette therese och hon berättade om sin uppväxt. hon hade en mamma som var alkolist. det var en rörande historia och tanken på att en massa barn i sverige bor med alkolister och mår jättedåligt är en hemsk tanke.  det kan inte vara lätt!
en annan hemsk tankeställare man fick idag var när vi var på "don't drink and drive" på katedralskolan. hemska bilder och dokunemtärer. det är ju så lätt att sätta sig framför ratten onykter och konsekvenserna blir förödande.
usch vad det blev allvarligt nu :P
vädret idag har iaf varit kanon :) varmt och soligt :D kunde inte bli bättre. tyvärr så har man inte varit ute så mkt . kom hem kl 5 och sen vare ju dags att käka och göra andra nödvändiga saker. 
men jag hoppas att det blir fler dagar :D
jag har även gjort syntestet till övningskörningen idag. äntligen! jag har gått och skjutit upp det i en vecka nu men idag tog jag tag i det xD  jag ser sämre på vänsterögat än det högra! :O  om ni ville veta xD usch då! :P

imorron slutar jag tidigt i skolan och då blire bosses glassbar med rocken och kanske några fler brudar :D mys . då ska jag för första gången i mitt liv äta  bosses glass!  wiiie ;)

annars har det inte hänt mkt.. så därför får det vara slut på bloggandet nu . upddaterar kanske senare i veckan :)

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Rocken.

och du skötte ditt första bossesglassätande perfekt min pluttunge

2008-04-26 @ 23:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0