skolan

sitter just nu i skolan och har datorkunskap! såå tråkigt.
jag skojjar inte , jag dör verkligen här av trisstes! FYYYYYYYY
vi går igenom en massa saker i excel som absolut inte intresserar mig! men om 40 minuter slutar jag :)
då ska jag kanske till ingelas och göra synundersökning så jag får börja övningsköra nån gång! känns som om det är dax lixom .  men vi får se om jag orkar att gå dit. kan bli så att jag skiter i det, för jag har ont i huvvet och är inte på humör!  då MÅSTE jag göra det på fredag!
nu är det bra 30 minuter kvar tills jag slutar :D
fast jag slutar ju inte rkitigt för jag måste ju direkt hem och börja med naturkunskapsarbetet! usch usch .
det är jobbigt i skolan just nu! mkt att göra :/
jag längtar tills i helgen! då ska jag bara ta det lungt och göra ingenting. förutom fotboll då ;)
men nu måste jag hänga med lite i undervisandet för jag hamnar bara längre och längre efter alla andra :P

Peace! (som C.H skulle ha sagt (LYCKA) :D )

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Häll ut johanna :)
Jag hejjar på dig när du har mkt att göra :D
Du klarar deee :D

2008-04-17 @ 20:53:40
URL: http://classethaking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0