hostar, nyser, snörvlar och fryser

ja , ni kanske förstår på rubriken att jag är sjuk! förkyld, feber och ont i halsen. inte alls bra. jag har fan inte tid att vara sjuk! surt som wääven döööh (som Rocken skulle sagt xD) 
men trots att jag var sjuk åkte jag idag iväg för att köra match.  men som tur va så slapp jag spela!  jag fick vara bänkvärmare istället ;) och det var ju bra så jag slapp blir ännu mer sjuk! :)
matchen gick iaf jättebra :D vi van våran första seriematch med 2-1 :D wohooooooooooooooooo! heja BK Ljungsbro.
just nu sitter man här och kollar på körslaget. kul kul :D fast det är relkam för tillfället.
hoppas verkligen att team Brolle gör bra ifrån sig idag ;) jag tycker att dem ska vinna för jag gillar inte lotta. linda är sisådär bra och joakim duger vel. men dom är absolut inte så bra som brolle ;) tihii
naee , nu ska jag fortsätta kolla på tv med mammi <3

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag blev sur när markoolio åkte >.

2008-04-26 @ 22:34:43
URL: http://classethaking.blogg.se
Postat av: Rocken.

min rubrik. :)
men congrääts till vinsten, min plutt och det var bra att linda åkte tyckte jag :P
puss på hakan,

2008-04-27 @ 00:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0