GIVE ME SOME SKIN NIGGAH

nu var det länge sen jag skrev, IGEN.
jag vet att jag är superdålig på att uppdatera men jag har inte tid och ork :P ska försöka att bli bättre! looovar ;)

just nu sitter jag i soffan och Takida spelas på radion. högtalarna står på hög nivå och jag har lite huvudvärk. blä på det. skolans fel! jag gick hem klockan 4 idag efter att vi haft en timmes extralektion, Basgrupp. det hade ju gått fortare om ALLA hjälpte till men det finns ju alltid vissa som skiter i det! och ni kan bara stoppa upp nått nånstans! det är så jävla fel att 6 st får sitta och göra ALLT jobb för att ni ska kunna gå på stan och träffa kompisar!
dålig stil. fy!
aja , nu ska jag inte ödlsa mer tid på dom. jag blir bara sur xD
men vad har hänt i helgen då? joo , jag har umgåtts med min käre vän Lisiiii :D hon är söt hon :D
vi har mest gått omkring på ljungsbro och lättat på våra hjärtan, käkat choklad, RAMLAT, och varit allmännt fjortis-flumma xD men man  får vara lite flum ibland. den här helgen var en sådan helg.
GIVE ME SOME SKIN NIGGAH,  mitt och lisas nya valspråk tills vi blir drottningar av sverige xD kul ska vi ha .
usch perrelli kom just på radio *spyr* HATAR henne, låten är ganska bra,
snart bär det av mot fotbollsträningen! hoppas det kommer lite mer folk. *hållertummarna* 

förresten, imorgon börjar det på allvar! jag ska på introduktionskursen för att börja övningsköra!  så från och med imorgon är ingen längre säker i trafiken! JOHANNA SKA UT PÅ GATORNA! WATCH OUT! xD

Puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

AAAAAAAAAAAAAAAAHHH
BÄsta helgen EVVAH xD

GIVE ME SOME SKIN NIGGA'H :D:D:D:D:D:D:D
I LIKE IT A LOT ;)

nee ödsla inte mer tid på dom , jag skallar dom åt dig :D

Hade en underbar helg me dej Johanna :)

2008-04-07 @ 18:40:12
URL: http://classethaking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0