the best day in my life

image4

AHHH , Johanna är lycklig :D
för idag såg jag Danny för tredje gången :D wiiiie
han var lika bra som alltid och jag fick autograf, kram och en pratstund =D LYCKA
och killen som pratade lite i en mikrofon medans vi stog i kö var rolig :) han intervjuade mig så hela ikano hörde xD haha , skämmit :P och jag tyckte verkligen att jag kände igen honom, men jag visste inte vart ifrån .P så jag frågade
tiba om hon visste vem det var men hon hade ingen aning :P och sen tillslut efter en stund kom jag på varifrån jag kände igen honom, SKILDA VÄRDAR , xD jag frågade honom, och visst var det han :D haha coolt :)
aja , EN MYCKET BRA DAG  =)

puss i ljumsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0