Sista dagen '

image4
- sista dagen.

jaoo , sista dagen i skolan på 6 veckor :D tjohoooo ,
jag ska ha APU (=arbetsförlagd praktik nånting =P) men det är iaf som praktik :)  ska bli kul men jag är asnervös :S jag börjar på måndag kl 10.00 . ni kan ju tänka en extra tanke på mig då xD för det lär jag behöva :P
jag ska ha APU:n på ett ålderdomshem. :/ tycker gamla är ganska läskiga så jag vet itne hur detta ska sluta ;P men förhoppningsvis bra xD aja ,

Ska se Danny på söndag. LYCKA på hög nivå. :D läängta :) och då kommer också mitt studiebidrag. tjoo , det är tråkigt att vara pank xD man kan ju inte göra nånting, allt kostar ju :P trååk , men nu slippe rjag ju som sagt det,,,, för ett tag iaf xD tills pengarna är slut igen :P
naee , nu ska jag gör nånting annat , bilddagboken troligen :P gå in där och kolla läget vettja http://www.aannahooj.bilddagboken.se

puss i ljumsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0